February 5, 2015

BLACK AND YELLOW



EN: Almost two months ago, I was enjoying the beautiful view of the Danube in Budapest. Even if we were on the run most of the time trying to visit every inch of the city, we did manage to take short breaks to snap some pictures and enjoy the Hungarian cuisine. A couple of days ago we managed to download the pictures and I'm finally able to share with you another winter outfit, that's just perfect for having lunch in the city. Of all the items in my closet I love these over the knee boots the most. They are not only gorgeous, but also incredibly comfortable.
-----
RO: În urmă cu aproape două luni mă bucuram de priveliștea frumoasă pe care o oferă Dunărea în Budapesta. Cu toate că am fost mereu pe fugă pentru a reuși să vedem tot ce era de vizitat, ocazional am mai făcut câte o pauză scurtă pentru a face poze și a lua masa. Abia zilele trecute am avut timp să descărcăm toate pozele așa că în sfârșit pot să vă impărtăseșc încă o ținută de iarnă, perfectă pentru un prânz în oraș. Dintre toate articolele de iarnă din garderoba mea cel mai mult ador aceste cizme peste genunchi, care sunt nu doar superbe dar și surprinzător de comode.





Boots / Cizme / Deichman / here
Coat / Palton / Promod / similar here
Sweater / Pulovăr / H&M / similar here
Faux Leather Skirt / Fustă imitație piele / NewLook/ here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...