January 5, 2015

WINTER MAGIC



 EN: In Cluj it has been snowing for almost more than a week now. It's the perfect weather to practice winter sports, enjoy a hot cup of tea with your loved ones, but most importantly to take long walks while the sun sets in the city parks. It took me some courage to get myself outside in the harsh cold through the Central Park, which kind of looks like an enchanted forest from one of Hans Christian Andersen fairy tales these days. Wrapped up in my warm scarf I let my inner child rejoice the thick and fluffy layer of snow. I invite you all to take advantage of the snow that you might have where you live and enjoy it.
-----
 RO: La Cluj ninge aproape fără oprire de mai bine de o săptămână, vremea perfectă pentru sporturile de iarnă, pentru ceaiuri fierbinți sorbite în compania celor dragi, dar și pentru plimbări la apus de soare prin parcuri. Am înfruntat frigul crâncen și mi-am făcut curaj să ies și eu la o scurtă plimbare prin Parcul Central care zilele acestea pare mai degrabă o pădure magică din basmele lui Hans Christian Andersen. Înfofolită bine cu o eșarfă călduroasă am profitat puțin de stratul pufos de zăpadă. Pentru o bulgăreală pe cinste vă invit si pe voi în parc :)








Coat /  Palton / Zara / similar here
Jeans / Blugi / H&M / here
Sweater / Pulovăr / Orsay
Leather Boots  / Botine piele / BBup / similar here
Bag / Poșetă / Pieces

1 comment:

  1. gorgeous outfit! love that jacket

    stop by and chat with me! http://StorybookApothecary.com ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...