January 20, 2015

ROCK THAT PINK



EN: It's been three weeks since 2015 has started and I'm trying my best to keep all my resolutions. I started a cool diet, I'm exercising, I read more and I manage to get 8 hours of sleep every night. I don't always stick by the book, but since I'm only human I figured I have a whole year to achieve my goals, right :) ? One of the promises I made to myself for this year is the fact that I need to stop buying tons of clothes and start investing in less items but with better quality. Since my birthday is just around the corner I figured I reached that age when clothes are not only a passion but a true investment in my personal image. And what better time to start investing than sale season? Stores are filled with items on sale and what you can't find in store you can buy online. I decided to order a pair of leather boots online, since the store didn't have my size any more. I mean, with a 70% off deal, how could they not run out of them? In case you landed your eyes on something you really want my advice is to just buy it since sale season will be over by the end of January.
-----
RO: Au trecut deja 3 săptămâni din acest an, timp în care am încercat din răsputeri să mă țin de toate promisiunile ce le-am făcut pentru anul 2015. M-am apucat de sport, citesc mai mult și încerc să dorm 8 ore in fiecare noapte. Problema e că nu reușesc mereu și îmi mai încalc ocazional câte o promisiune. Dar am un an întreg să persist cu ceea ce mi-am propus, nu :) ? Una din promisiunile mele pentru anul 2015 a fost și achiziția unui număr mai restrâns de haine, dar de calitate superioară. Cum în câteva zile îmi serbez ziua de naștere am considerat că am ajuns la vârsta la care hainele nu mai sunt doar o pasiune sau un moft, ci o adevărată investiție în imaginea mea.
Și ce altă perioadă mai propice pentru investiții de acest gen decât sezonul reducerilor?
Magazinele se întrec în reduceri iar ce nu mai găsiți in magazine puteți comanda online. Eu am decis să îmi comand online o pereche de cizme de piele (cu o reducere extrem de generoasă de 70%) deoarece în magazin nu mai aveau marimea mea. Cum reducerile se termină la sfârsitul lunii ianuarie vă sfătuiesc să vă grabiți dacă ați pus ochii pe ceva.






Leather Boots / Cizme Piele / Zara / on SALE here
Bag / Geantă  / Zara / on SALE here
Sweather / Pulovăr / Stradivarius / similar on SALE  here
Hat / Pălărie / Zara
Jeans / Blugi / H&M
Leather Jacket / Geacă Piele / Pilot

2 comments:

  1. Loving the location, you also have a great smile!
    www.diamants-au-chocolat.blogspot.ie

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos, I love that jumper!

    ohmystyle.co.uk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...