January 2, 2015

2014 REVIEW



EN: Happy New Year darlings. 2014 has been such a great year for me both personal, professional and blog related. I got engaged, a new job and I've started "A little fashion sparkle" at the beginning of 2014 and it has been such a wild ride ever since. I went from knowing nothing about blogging to learning so much and I hope that 2015 will be even greater. So, to celebrate one year of blogging and amazing beginnings here are the best outfits of 2014. 
Enjoy :*
----
RO: An nou fericit dragelor. 2014 a fost un an atât de minunat pentru mine, pe plan personal, profesional dar și în ceea ce privește blogul. M-am logodit, mi-am schimbat jobul și am creat"A little fashion sparkle" la începutul anului 2014 iar de atunci totul a fost o aventură grozavă. Am început cu zero cunostințe despre ce înseamnă să ai un blog dar am reușit să învăț atât de multe în ultimul an încât am certitudinea că anul 2015 va fi mult mai grozav. Pentru a sărbătorii aniversarea de un an a blogului, v-am pregătit o selecție a celor mai frumoase ținute din 2014.
Pupici :*

































1 comment:

  1. Great blog, keeep doing what your doing.
    www.populairelife.co.uk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...